Pytania i odpowiedzi
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email potwierdzenie -
wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email wyślemy informację o wysyłce
zamówionych produktów. Termin otrzymania paczki = termin
wysyłki + czas dostawy. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy
płatności. Zdecydowaną większość zamówień wysyłamy w terminie 4-7 dni
roboczych.
Jakie występują formy
dostawy?
Możesz wybrać jedną z form dostawy:
- Kurier DHL,
- Poczta Polską (PACZKA24),
- odbiór osobisty.
Ile
zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia jest stały i wynosi 24 zł z VAT
niezależnie od ilości zamówionych towarów oraz formy płatności.
Jak zapłacić za zamówienie?
Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
przelew
(przedpłata) na konto bankowe (w przypadku przesyłki kurierem)
płatność za pobraniem (w przypadku
przesyłki kurierem lub Pocztą Polską)
gotówką (przy odbiorze osobistym)
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz
odebrać zamówienie w zakładzie produkcyjnym firmy ELMAST, który mieści się w Białymstoku przy ul.
Gen. J. Bema 11 lok. 62. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Przed odbiorem
prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr +48 506745439
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na wszystkie zakupione w
naszym sklepie produkty wystawiamy fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w
formularzu podaj dane do faktury. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego
zamówienia.
Jak zmienić moje
zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego
zawartości. Po wysłaniu przesyłki na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu
jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana
sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie:
+48 506745439.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia
jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Po wysłaniu przesyłki na wskazany adres
anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej -
najlepiej telefonicznie: +48
506745439.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, na wszystkie nasze produkty udzielamy 3-letniej gwarancji (stycznik wmontowany w zestawie sterująco-zabezpieczającym objęty jest 12-miesięczną gwarancją). Ważne, aby zachować dowód zakupu (fakturę VAT) - jest to podstawą do zgłaszania reklamacji. Warunki gwarancji i serwisu znajdują się tutaj.
Zawsze
przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku,
gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a
następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48
506745439.
Szczegółowa procedura reklamacji dostępna jest tutaj.
Czy
mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10
dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym
produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być
zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Opis
reklamacji i zwrotów dostępny jest tutaj.